BDAR
Privatumo politika

EDUTECH STEAM laboratorija

EDUTECH STEAM laboratorija – tai Klaipėdos universiteto Socialinių ir humanitarinių mokslų fakulteto (toliau – KU SHMF) Pedagogikos katedros struktūrinis padalinys, bendrakūroje (angl. co-creation) su įvairiomis formaliojo ir neformaliojo švietimo įstaigomis (nuo ikimokyklinio iki aukštojo mokslo ar mokymosi visą gyvenimą) ir (arba) verslo institucijomis siekiantis į mokslo ir mokymosi praktiką įtraukti naujausias edukacines technologijas bei STEAM ugdymo produktus.

Interaktyvi simuliacinė EDUTECH STEAM laboratorija skirta rengti pedagogams.

EDUTECH STEAM laboratorija vadovaujasi Living Lab* koncepcija. Living Lab („Gyvosios laboratorijos“) yra į naudotojus orientuotos atviros inovacijų ekosistemos, grindžiamos sistemingu naudotojų bendrakūros metodu, integruojant mokslinių tyrimų ir inovacijų procesus į realias  bendruomenes, jų aplinkas.

*-Šaltinis: The European Network of Living Labs (ENoLL) https://enoll.org/living-labs/

Autorių kolektyvas (Girdzijauskienė R., Šmitienė G., Micienė I.) parengė pradinių klasių mokytojams skirtą metodinį leidinį KAI MOKSLAS SUSITINKA MENĄ. STEAM projektai pradinėse klasėse.

 

Kontaktai

Klaipėdos universitetas

Socialinių ir humanitarinių mokslų fakultetas

Pedagogikos katedra, 215 kab.

Tel. +370 46 398 624

 

NAUJIENOS

Įvyko projekto „El. mokymosi platformos projektais grįstam mokymui(si): pedagoginio modelio sukūrimas pradiniam ugdymui“ (ProMo) tyrėjų mokslinė stažuotė 

Įgyvendindamos projektą „El. mokymosi platformos projektais grįstam mokymui(si): pedagoginio modelio sukūrimas pradiniam ugdymui“ (ProMo), tyrėjos dr. Julija Melnikova ir dr. Gražina Šmitienė bei doktorantės Evelina Brazauskienė ir Kamilė Kesylė dalyvavo mokslinėje stažuotėje Osle (Norvegija), kurios metu plėtota tinklaveika projekto tematikoje su tyrėjais, atstovaujančiais tris Norvegijos universitetus bei vykdančiais mokslinius tyrimus skaitmeninės didaktikos ir elektroninių mokymosi platformų plėtojimo srityse (University of Oslo (Institute of Educational Research),  University of South-Eastern Norway,  Oslo Metropolitan University), edukacinių technologijų kūrėjais (LearnLab organizacijos atstovais) ir Norvegijos švietimo ministerijos bei Sofienberg mokyklos atstovais el. mokymosi platformų plėtojimo ir jų naudojimo mokyklose klausimais. Diskusijų metu gauta informacija bei įžvalgos yra svarbios vykdant projekto „El. mokymosi platformos projektais grįstam mokymui(si): pedagoginio modelio sukūrimas pradiniam ugdymui“ (ProMo) veiklas. (Projekto Nr. S-ITP-24-3.

Projekto vykdančioji institucija – Klaipėdos universitetas.

Projektas finansuojamas iš valstybės biudžeto lėšų ir vykdomas pagal Lietuvos mokslo tarybos administruojamą paskirtinę programą „Informacinės technologijos mokslo ir žinių visuomenės plėtrai“).

Pranešimą parengė doc. dr. Gražina Šmitienė.

    

NAUJIENOS

 Š. m. lapkričio 8 dieną Socialinių ir humanitarinių mokslų fakulteto Pedagogikos katedra surengė EDUTECH STEAM laboratorijos veiklų pristatymą Klaipėdos universiteto bendruomenei ir Klaipėdos miesto mokytojų bendruomenei.

 Pristatytos numatomos studijų ir edukacinės veiklos ir laboratorijos mokslo darbuotojų vykdomi edukacinių technologijų taikymo mokykloje bei STEAM ugdymo organizavimo tyrimai.

Renginio dalyviai turėjo unikalią galimybę susipažinti su įvairiomis edukacinėmis technologijomis. Studentai pristatė studijų metu taikomas didaktines inovacijas, o socialiniai partneriai (Klaipėdos moksleivių saviraiškos centras, Klaipėdos Vydūno gimnazija ir kt.) dalijosi bendradarbiavimo patirtimis.

 Daugiau informacijos apie laboratorijos veiklą galite rasti čia.

Pranešimą parengė doc. dr. Gražina Šmitienė. 

Atsakymai į tavo klausimus

Sveiki! Pasirinkite temą, kuri jus domina ir, galbūt, padėsime rasti atsakymą iš karto. Jei turite kitų klausimų, pasirinkite „Turiu kitą klausimą“ ir užpildykite klausimo formą.
Domina studijos Klaipėdos universitete
Reikalinga akademinė pažyma/diplomo kopija
Negaliu prisijungti prie VMA/AIS ar kitos KU sistemos

Jei turite klausimų, mūsų komanda pasiruošusi padėti!

Užklausa sėkmingai gauta