BDAR
Privatumo politika
  • Klaipėdos universitetas
  • 2024 m. Spalio 01 d.

Pradedamas vykdyti projektas „El. mokymosi platformos projektais grįstam mokymui(si): pedagoginio modelio sukūrimas pradiniam ugdymui“

    

Klaipėdos universiteto Socialinių ir humanitarinių mokslų fakulteto Pedagogikos katedros mokslininkai (dr. Julija Melnikova, dr. Aida Norvilienė, dr. Gražina Šmitienė, dr. Neringa Strazdienė, dr. Aleksandra Batuchina) kartu su katedros doktorantais (Evelina Brazauskiene, Kamile Kesyle), bendradarbiaudami su Jūros technologijų ir gamtos mokslų fakulteto Informatikos ir statistikos mokslininkais (dr. Dalia Baziuke ir kt.) pradeda vykdyti projektą „El. mokymosi platformos projektais grįstam mokymui(si): pedagoginio modelio sukūrimas pradiniam ugdymui“ (ProMo). Projekto Nr. S-ITP-24-3. Projektas finansuojamas iš valstybės biudžeto lėšų ir vykdomas pagal Lietuvos mokslo tarybos administruojamą paskirtinę programą „Informacinės technologijos mokslo ir žinių visuomenės plėtrai“.

Projekto tyrimas siekia prisidėti prie ugdymo teorijos ir praktikos sukuriant projektais grįsto mokymo(si) el. mokymosi platformose pedagoginį modelį pradiniam ugdymui. Modelis būtų kuriamas taikant sisteminę prieigą – projektavimu (dizainu) grįstą tyrimų metodologiją, nukreiptą į praktinių problemų sprendimą ir žinių kūrimą siekiant gerinti ugdymo praktiką.

Sukurtas modelis padėtų išspręsti su projektais grįstu mokymu(si) el. mokymosi platformose susijusius iššūkius:

1) pradinio ugdymo, būsimųjų ir dirbančių mokytojų kompetencijų kaitą;

2) projektais grįsto mokymo(si) įgyvendinimo tvarumą pradiniame ugdyme;

3) el. platformų pasirinkimą projektais grįstam mokymui(si) pradiniame ugdyme;

4) moksliškai pagrįstus projektais grįsto mokymo(si) įgyvendinimo el. mokymosi platformose pedagoginius principus pradiniame ugdyme.

Modelio naudos gavėjai – būsimieji ir esamieji pradinio ugdymo mokytojai, tačiau sukurtas modelis galėtų būti naudingas bendrojo ugdymo mokytojams, mokytojų rengimo, kompetencijų tobulinimo specialistams, švietimo politikos formuotojams, EdTech specialistams ir kitoms suinteresuotoms šalims.

Sukurtas ir empiriškai patikrintas projektais grįsto mokymo(si) el. mokymosi platformose pedagoginis modelis praturtins ugdymo teoriją mokymosi(si) proceso pradinėje mokykloje projektavimo ir įgyvendinimo, pasitelkiant EdTech, įžvalgomis, pastiprins mokytojų rengimą ir kompetencijų tobulinimą(si); prisidės prie ugdymo praktikos įgalinant pradinio ugdymo būsimuosius ir esamuosius mokytojus tvariai įgyvendinti projektais grįstą mokymą(si) pasitelkiant el. mokymosi platformų galimybes bei pasinaudojant jų kuriama verte mokymo(si) procesui.

 

Projektas „El. mokymosi platformos projektais grįstam mokymui(si): pedagoginio modelio sukūrimas pradiniam ugdymui“ (ProMo). Projekto Nr. S-ITP-24-3. Vykdančioji institucija: Klaipėdos universitetas. Finansuojamas iš valstybės biudžeto lėšų ir vykdomas pagal Lietuvos mokslo tarybos administruojamą paskirtinę programą „Informacinės technologijos mokslo ir žinių visuomenės plėtrai“ .

Vaizdas sugeneruotas dirbtinio intelekto įrankiais (canva.com)

Naujienos

Susijusios naujienos

Visos naujienos