Klaipėdos universiteto Socialinių ir humanitarinių mokslų fakulteto Pedagogikos katedros dėstytojos prof. dr. R. Braslauskienė, doc. dr. R. Jacynė, doc. dr. A. Norvilienė, doc. dr. S. Ramanauskienė, doc. dr. G. Šmitienė ir Fakulteto dekanas prof. dr. R. Balsys dalyvauja Erasmus+ KA2 projekto Mokytojų rengimas su gyvenimo ir informacinių technologijų įgūdžių specializacija (21stTS 4-ajame studijų vizite Southwest University (Chongqing), Kinijoje.
Susitikimo laikotarpis – spalio 1–6 d. Jame dalyvauja visi projekto partneriai iš 2 Europos (Graikijos ir Lietuvos) ir 6 Azijos (Indijos, Kambodžos ir Kinijos) universitetų bei Novel grupės atstovai iš Liuksemburgo.
Pirmąją vizito dieną Klaipėdos universiteto komanda (projekto vadovė doc. dr. R. Jacynė ir projekto tyrėjos prof. dr. R. Braslauskienė, doc. dr. A. Norvilienė, doc. dr. S. Ramanauskienė, doc. dr. G. Šmitienė) organizavo mokymus, kurių metu pristatė parengtus 2 modulius Capacity Building Program ir 9 submodulius projekto partneriams. Suorganizuotos dvi mokymų sesijos: mokymai projekto partneriams (dalyvavo 48 dalyviai) ir nuotoliniai mokymai visų projekto partnerių universitetų administracijos darbuotojams bei dėstytojams (dalyvavo 102 dalyviai). Moduliai parengti Moodle aplinkoje 21stCentury Skills, kurioje yra pateikta mokomoji medžiaga bei interaktyvios užduotys, įgalinančios besimokančiuosius pasirinkti tinkamiausius mokymosi scenarijus ir plėtoti XXI amžiui aktualias kompetencijas. Klaipėdos universiteto komandos anglų kalba parengti moduliai yra išversti į projekto partnerių valstybines kalbas (hindi, khmerų, kinų). Tai sudaro galimybę Indijos, Kinijos ir Kambodžos universitetų darbuotojams naudotis parengta Capacity Building Program medžiaga. Šia informacija pasidalinta partnerių šalių medijose – pirmąją vizito dieną po pravestų KU SHMF Pedagogikos katedros dėstytojų mokymų žinutė pasiekė daugiau kaip 400 tūkst. Kinijos medijų vartotojų (People.cn). Kambodžoje projekto žinutė pasiekė per milijoną gyventojų.
Šis 4-asis vizitas yra labai svarbus projekte vykdomų veiklų įsivertinimui, rezultatų apibendrinimui ir pasiruošimui projekto užbaigimui. Ketvirtus metus trunkantis darbas šiame projekte yra labai įdomus ir sudaro galimybę giliau susipažinti su Azijos šalių universitetų akademinių kultūrų įvairove ir siekti bendro globalaus tikslo – mokytojų rengimo tobulinimo.
Informaciją parengė doc. dr. Aida Norvilienė